Понеділок, 03.02.2025, 11:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя української мови та літератури            Чміль Алли Юріївни

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Тестове завдання з української мови. 11 клас

Тестове завдання з української мови. 11 клас

 

І. Позначте правильну відповідь.

    1. Правильно наголошені всі слова в рядку:
    А   адре́са, одина́дцять, бе́сіда, борода́вка
    Б    взи́мку, ві́тчим, веретено́, ву́длище,

    В   жо́лудь, єрети́к, дошка́, пере́лік

Г   аргуме́нт, ковила́, отама́н, посу́ха

Д   щаве́ль,  щи́пці, ца́рина, сиро́ватка

    2. Правильну вимову слів відображено в рядку

А    [карйера], [беир'ізка], [кігт'і]

Б    [см'ійес':а], [рйадно], [д'їжка]

В    [л':ец':а], [розпиетати], [с'омий]

Г    [ґрати], [девйат'] [джм'іл']

Д    [беиз:акон':а], [щчука], [н'іч']

    3. Літеру е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
    А  д…ржално, оч…р…тина, кл…котіти, щ…тина
    Б   л…міш, п…ч…риця, кош…чок, ч..рнетка
    В   гус..ня, пр…освященство, характ…р…зувати
    Г   шерш..нь, м..гдаль, в..селощі, пр…дтеча
    Д   м…р…ж…во, пр….зирство, кис..нь, с..зонний

     4. Префікс пре- треба писати в усіх словах рядка

А  пр..хороший, пр..благий, пр..бережний, пр..красний

Б   пр..вражий, пр..велебний, пр..дивний, пр..святий

В   пр..жовтий, пр..гірклий, пр..освященний, пр..новий

Г   пр..тихий, пр..жовкати, пр..непорочний, пр..дивний

Д   пр..добрий, пр..глушений, пр..пишний, пр..вірний

5. Подвоєння літер у всіх словах іншомовного походження НЕ відбувається в рядку

А  нет..о, інтел..ект, шас..і

Б  стакат…о, ір..аціональний, тер..иторіальний

В  ем..іграція, ім..іграція, ап..еляція

Г  барок..о, коміс..ія, вас…алітет

Д  ва..на, кор..ектура, грам...

6. НЕ МОЖНА замінити виділене слово в реченні поданим у дужках варіантом

А   За високими осокорами почало світліти (світлішати) небо.

Б   М'який (незлостивий) докір корисніший за нещиру подяку.

В   Ми не хотіли брати участь у цих темних (підозрілих) справах.

Г   Молоко дуже корисне (корисливе) для молодого організму.

Д   Подекуди (місцями) пройшов сліпий дощик.

     7. Позначте рядок, у якому правильно пояснено значення фразеологізмів:

А   не гріє і не знобить – холодно

Б    хоч сядь та й плач – безвихідь

В    зачепити за живе – поранити

Г    без царя в голові – сміливий

Д    краяти душу – закохатися

     8. Позначте словосполучення, яке потребує редагування:

А  перевіряє щогодини

Б   навчати математики

В   тиск упав

Г   опанувати мову

Д  знехтувати наказом

     9. Всі іменники не належать до жодної відміни в рядку

А  кущі, гуси, сіни, дрова

Б  табу, кутюр’є, шасі, леді, шампунь

В  кліщі, граблі, окуляри, мемуари

Г  консерви, манна, тополі, авеню, кенгуру

Д  шимпанзе, ножиці, маестро, депо, Збараж

     10. Всі іменники у формі кличного відмінка мають закінчення –е у рядку:

А  кравець, Віталій, пісня, вітер

Б   земля, душа, Київ, Нінель

В   Степан, друг, сестриця, Ганнуся

Г   вовк, голова, тесляр, народ

Д  молодець, сват, орел, ім’я

11.  Позначте рядок, у якому всі іменники у формі родового відмінка однини мають закінчення -у(-ю):

А   апельсин, готель, мотор

Б   компас, ромб, альманах

В   взвод, екіпаж, бульйон

Г   епізод, літр, журнал

Д   контроль, інтелект, долар

     12. Позначте речення зі складеним дієслівним присудком:

А   Пролунав наказ виступати.

Б   Я люблю очима тишу цілувати.

В   Там будуть горіти до ранку в туманних дзеркалах троянди.

Г   Мені осіння ніч короткою здається.

Д   Зоря на небі рожева вже почала займатись.

13. Позначте речення, у якому НЕ ПОТРІБНО виділяти комами поширене означення:

А   Дівчат років до дев’яти зібралося чималенько.

Б   Роз­топтана танками мертва земля безмовно лежала навкруги.

В   Степ оповитий тишею дихав пахощами росяних трав.

Г   Я небесами пійманий тремчу.

Д   Малий сиджу біля вікна і всього боюсь.

14. Позначте складносурядне речення, між частинами якого потрібно поставити ТИРЕ (розділові знаки пропущено):

А   Сині роси зблискували на травах і сонце купалось на левадах.

Б   Реве Дніпро й лани широкополі медами пахнуть.

В   Все зраділо стрічаючи день і день зрадів розцвітаючи ясний теплий погожий.

Г   На хвилину раптом стихли голоси і спинилися тіні.

Д. Черкне хтось сірник і на мить виткнеться з пітьми з десяток сірих облич.

     15. Допущено помилку у відмінюванні числівника

А  двомастами чотирнадцятьма

Б  на семистах чотирьох

В  ста чотирьом

Г  трьомстам одинадцяти

Д  дев’яносто п’ятьом

      16.  Неправильно побудовано словосполучення

А  панівна думка

Б  оточуюче середовище

В  завдати шкоди

Г  конспект із математики

Д за сімейних обставин

IІ. Завдання 17-19. Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього. Серед чотирьох запропонованих варіантів відповідей Вам слід вибрати один правильний.

Текст 1

 (1)У життєвому круговороті народжуються неповторні людські світи. (2)Вдивляючись щороку в очі юнаків і дівчат, яких проводжаю в самостійну дорогу життя, я не можу бути спокійним. (3)Щож є найголовнішим у людині, яку ми творимо? (4)У ту коротку червневу ніч, коли разом з ними ми виходимо в поле зустрічати перше сонце їх нового життя, в моє серце стукають болючі питання: де в чому людська серцевина? (5)Як її, зрештою, створити?

 

     17. Орфографічна помилка допущена в написанні слова

   А  вдивляючись

   Б  проводжаю

   В  щож

   Г  серцевина

      18.  Пунктуаційна помилка допущена в реченні

   А  другому

   Б  третьому

   В  четвертому

   Г  п’ятому

   19. Вставним словом ускладнене речення

   А  перше

   Б  друге

   В  третє

   Г  п’яте

ІІІ. Завдання 20 - 21 мають на меті встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ.

     20.  Установіть відповідність між значеннями слів лівого та правого стовпчиків:

1   акцент                                      А   пушкар

2   аматор                                      Б   зеніт

3   апогей                                      В   танкіст

4   блазень                                    Г   наголос

5   гармаш                                     Д   чарівник

                                                             Е   комік

                                                            Є  любитель

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

   21. Установіть відповідність між видами односкладних речень та прикладами до них

Односкладне речення

Приклади

1           означено-особове

2           неозначено-особове

3           узагальнено-особове

4           безособове

 

1

2

3

4

.

.

.

.

 

А       Боїшся вовка – не йди до лісу.

Б        На другий день тільки що це й говорили.

В        В хаті було чисто та гарно, як у квітнику.

Г        Довго спали вітри у ярах на припоні.

Д        Любимо Вкраїну, та не сліпо, щирим серцем, чистою душею.

 

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz